E-waste race 2026

We zijn van start met de E-waste race! We begrepen dat sommige mensen al heel fanatiek spullen aangemeld hebben, maar omdat dit vóór de start was (die was maandag), is dit niet goed doorgekomen. Zouden jullie de spullen opnieuw aan willen melden? Ook batterijen leveren ons punten op! Meld deze dus vooral ook aan (of…